Fasthouse Rufio Hat Indigo

Značka: Fasthouse
660 Kč 545,45 Kč bez DPH
Skladem (>5 ks)

Fasthouse Rufio Hat, Indigo, velikost One Size, stylová čepice s velkým oversize 3D logem a grafikou s lebkou. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse 

série Casual

typ Snapback

barevná varianta Indigo

velikost One Size

 

Fasthouse Rufio Hat má universální velikost One Size, rovný pevný kšilt, je ze 100% balvny (bavlněný twill). Zezadu čepice je snapback plastový pásek s nastavitelnou délkou, měníte tak obvod čepice. Velké viditelné oversize 3D logo, potištěné pomocí TPR technologie (plastové 3D filamenty), je umístěno na předním panelu čepice, další výraznou grafiku naleznete na boku a zadním panelu čepice, u pásku naleznete malé nášivkové logo Fast. Nápadný styl s lebkou nelze přehlédnout.

údržba: Čepici otřete navlhčeným hadříkem, případně vystříkejte desinfekčním sprejem. Při silném znešištění jemně omyjte vlažnou vodou a mýdlem v ruce, nechte okapat a poté důkladně vyschnout. 

materiál: 100% Cotton

 

kód výrobce 6379-3300

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

IMG_4280

Doplňkové parametry

Kategorie: pánské kšiltovky a čepice
Barva: modrá
Typ: snapback

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.