Fasthouse Youth Crossline 2.0 Short Camo

Akce pro děti
Značka: Fasthouse
1 800 Kč –33 %
Fasthouse Youth Crossline 2.0 Short Camo
1 800 Kč –33 % 1 200 Kč 991,74 Kč bez DPH
Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Skladem (1 ks) Zvolte variantu
Varianta

Fasthouse Youth Crossline 2.0 Short, Camo. Propracované funkční šortky pro MTB, downhill, BMX. Pro děti a mladistvé.   

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse

série Youth Crossline

barevná varianta Camo

 

Fasthouse Youth Crossline 2.0 MTB Pant jsou propracované kraťasy pro komfort, funkci a výkon. Jsou vhodné pro MTB, downhill a BMX. Klíčové vlastnosti zahrnují: hluboce probarvené materiály, Coolmax Cool Dry vlhkost odvádějící materiál, postranní kapsy s odolnými YKK zipy, zapínání na odolný zip YKK s překrytím látkou a zajištění patenty, postranní pásky na suchý zip pro upravení obvodu pasu, reflexní stretch grafika a loga, potištěná transfer metodou, poutko zevnitř pasu pro snadné zavěšení při schnutí, bez podšívky.    

Dresy, kalhoty, kraťasy i rukavice z různých sérií mezi sebou můžete libovolně kombinovat do jednoho kompletu, pouze barevnost by měla být sladěna.

Řada Youth je určena pro děti a mladistvé přibližně 4 do 14 let.

materiál: 88% Polyester, 7% Polyamide, 5% Spandex

Přehled velikostí:

  • velikost Y22: 51 cm naměřený maximální obvod pasu, pro pas 45-51 cm
  • velikost Y24: 56 cm naměřený maximální obvod pasu, pro pas 50-56 cm
  • velikost Y26: 62 cm naměřený maximální obvod pasu, pro pas 55-62 cm
  • velikost Y28: 66 cm naměřený maximální obvod pasu, pro pas 60-66 cm

 

kód výrobce: 5504

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Doplňkové parametry

Kategorie: dětské MTB kalhoty a kraťasy
Barva: černá, zelená

Fasthouse 2022 Mountain Bike Gear

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.