Fasthouse Youth Defector Beanie Black
Detailní popis produktu
značka Fasthouse
série Youth Casual
barevná varianta Black
velikost Youth One Size
Fasthouse Youth Defector Beanie má universální dětskou velikost Youth One Size a je z příjemného hřejivého materiálu. Široký lem čepice lze ohrnout více či méně. Čepice se dá nosit i bez ohrnutí, se spadlým vrcholem dozadu. Viditelné logo je umístěno na tkané výšivce.
rozměry: výška 19 cm s ohrnutým lemem, výška lemu 7 cm.
materiál: 100% Acrylic
kód výrobce 7076-0008
výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA
Doplňkové parametry
Kategorie: | dětské kšiltovky a čepice |
---|---|
Barva: | černá |
Typ: | beanie |
Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků.
Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.
O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.
Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.
Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.