Fasthouse Youth Diner Hat Black

pro děti
Značka: Fasthouse
560 Kč 462,81 Kč bez DPH
Skladem (5 ks)

Fasthouse Youth Diner Hat, Black, velikost Youth One Size, dětská stylová retro čepice s oversize grafikou a snapback páskem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

značka Fasthouse 

série Youth Casual

typ Snapback

barevná varianta Black

velikost Youth One Size

 

Fasthouse Youth Diner Hat má universální dětskou velikost Youth One Size a rovný pevný kšilt. Zezadu čepice je snapback plastový pásek s nastavitelnou délkou, měníte tak obvod čepice. U pásku naleznete malé nášivkové logo Fast. Grafika je inspirovaná logami amerických malých restaurací, kterým se říkalo "Diner" a byly populární hlavně v 50-tých let dvacátého století.

údržba: Čepici otřete navlhčeným hadříkem, případně vystříkejte desinfekčním sprejem. Při silném znešištění jemně omyjte vlažnou vodou a mýdlem v ruce, nechte okapat a poté důkladně vyschnout. 

  • 5-panelová flat-bill deep profile konstrukce
  • snapback
  • rovný kšilt
  • oversize retro nášivka 
  • materiál: 80% Acrylic 20% Wool 

 

kód výrobce 7072-0000

výrobce: Fasthouse, 28757 Industry Drive, Valencia, California, 91355, USA

logo fasthouse

Doplňkové parametry

Kategorie: dětské kšiltovky a čepice
Barva: černá
Typ: snapback

Značka Fasthouse pochází z Kalifornie, USA, zaměřuje se na výrobu motokrosového a MTB oblečení, volnočasového oblečení a brandových doplňků. 

Během pozdních 60. a počátku 70. let., kdy každodenní mantrou lidí bylo “peace, love and freedom” se zrodil sen. V tu dobu se v jednom z domů v Newhallu v Kalifornii scházeli rychlí závodníci a jiní nadšenci, kteří milovali závodění, trénování a prostě vše co s motocykly souvisí. Jen co by kamenem dohodil se nacházela trať Indian Dunes. Povídali si, pili, sdíleli zážitky z jízdy i z dávných dob a bylo jim dobře. Z toho čerpají inspiraci zakladatelé značky Fasthouse dodnes. Byly to pro ně “good times”, na které vzpomínají. Jedním ze zakladatelů byl Kenny Alexander, který je stále aktivní v nynější společnosti, pracuje tam i jeho otec, který vlastnil “house”, kde se scházeli tamní rychlí jezdci. Od toho je odvozen název pro pozdější web a značku “fast house”.

O třicet let později započala éra motokrosové grand prix “Day in the Dirt”, která měla navodit podobnou atmosféru, podobné naladění a kamarádství jako u prvních off-road závodů z minulosti, které se pořádaly nejen na veřejných tratích, ale i ilegálně, na divoko, v poušti. V roce 1998 se pořádal první ročník. V roce 2022 se konal 25. ročník v Glen Helen. V březnu 2022 se konal Day in the Dirt Down South na Floridě, celkem třetí v pořadí. Je to vždy velká událost, takový MX Woodstock s hudbou, závoděním, pitím, zejména piva a prostě oslavou života. Pro účastníky to není o tom, kdo z nich bude na stupních, ale o tom, že se večer sejdou u ohně a mají se zase fajn. V rámci marketingu  těchto akcí jsou dostupné i limitované série produktů s logy silných partnerů, jako je například RedBull a 805.

Začalo to závoděním, pak spolu pořádáním závodu, později se přidal i web, který informoval o novinkách, co se plánuje a sdílel nadšení a dojmy z již proběhlých závodů. Jedna věc vedla k druhé a zrodila se značka oblečení Fasthouse. Ale to, co vlilo do značky Fasthouse život, je nedotknutelné. Jsou to vazby lidí, nadšení, vášeň a také pocit sounáležitosti. Speed. Style. Good Times. We Race. Sometimes. To jsou mota značky.

Fasthouse také spolupracuje s různými známými brandy Hot Wheels, VonZipper, 805, RedBull, takže tato loga naleznete na produktech.

 

18x18-print-color

 

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.