Vrácení zboží
Podrobné podmínky pro vrácení zboží jsou popsané i v Obchodních podmínkách.
Zde sumarizujeme hlavní body pro rychlou orientaci zákazníka:
Postup:
- o vrácení nepoužitého zboží zakoupeného na našem e-shopu nás prosím informujte emailem na info@wolfiepicks.cz
- vrátit nepoužité zboží zakoupené online lze do 21 dní od převzetí
- vrátit nepoužité zboží zakoupené v prodejně či dočasné prodejně (stanu) lze do 7 dní od nákupu
- zboží zašlete nebo zaneste (po dohodě data a času) na adresu: Michaela Masaříková, wolfiepicks.cz, V Lipkách 568/10, 154 00, Praha 5, tel.: +420 739341181, email: info@wolfiepicks.cz
- pokud preferujete pobočku Zásilkovny pro vrácení zboží, raději než zaslání přímo na naši adresu, pak prosím zvolte jakoukoliv pobočku ze seznamu:
- Pracovní oděvy - Zaspo, Ke Smíchovu 64, 154 00, Praha 5 - Slivenec
- Pivní maják, K Lochkovu 3/10, 154 00, Praha 5 - Slivenec
- ideálně nám ještě do emailu pošlete číslo balíku a název přepravce a v případě, že zboží bylo hrazeno na dobírku i číslo účtu pro vrácení částky, pokud bylo objednáno na e-shopu
- jakmile nám balíček přijde, do 1-3 dnů prozkoumáme obsah a ihned vracíme peníze způsobem, jakým nám přišly (nebo převodem, v případě dobírky), pokud bylo objednáno online
- pokud bylo zboží pořízeno na akci či závodech ve stanu (dočasné prodejně), či v naší kamenné prodejně na Praze 5, pak nemáte nárok na vrácení peněz, ale na "store credit", poukaz na zboží v hodnotě vráceného
Co nejde vrátit:
- individualizované dresy s nažehleným ID kitem
- spodní prádlo a ponožky, pokud je jejich původní obal otevřen a produkt vyjmut ven
- produkty, které jsou poškozené, obnošené nebo jinak znehodnocené pro další prodej (produkt vyjmutý ze svého obalu a vyzkoušený v čistém prostředí je způsobilý k vrácení)
Reklamace kvality:
- o reklamaci zboží nás prosím informujte emailem na info@wolfiepicks.cz
- reklamaci vyřešíme do 1-3 dnů buď zcela na dálku nebo si zboží vyžádáme poslat, pokud reklamaci nebude možné vyřešit bez naší inspekce